sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Kehomatkalla

Loman jälkeisistä tunnelmista on pikkuhiljaa palauduttu maan pinnalle. Reissu oli niin ihana, ettei niitä tunnetiloja niin vain voi pyyhkäistä mielestä pois. Monta päivää tuli leijuttua pilvissä kotiin paluun jälkeenkin, ja vielä monet kerrat tullaan nousemaan pilviin, kun tuota kokemusta muistellaan! <3

Joka tapauksessa työarki on alkanut, sairastelut meidän perheessä olleet jylläävänä kierteenä, ja kesäpöhötys ällöttänyt omaa mieltä. Oon pitkään... tosi pitkään etsinyt itselle sopivaa lifestyle ohjelmaa, jolla hoitaa omaa kehoa. Monenlaista on tullut kokeiltua, eikä mikään oo vielä vakuuttanut mua täysin. Painonpudotusonnistumisia on toki monilla kuureilla tullut, mutta nyt en haekkaan pelkkää kutistumista, vaan elämäntapamuutosta. Haluan kroppani ja sitä kautta mieleni voivan hyvin, kokonaisvaltaisesti!!

Tällä hetkellä mulla on meneillään kehon puhdistus, joka on alku mun hyvinvoivalle uudelle kropalle. Mulle ihan uudet, vieraat tuotteet on testauksessa ja kattotaan, olisko tää nyt se, mikä on se mun juttu... Toivon niin!

Tuloksia ja mielipiteitä tuun varmastikkin kertomaan tänne sitten, kun on jotakin kerrottavaa. Toivottavasti positiivisia asioita! Mutta aion rehellisesti sanoa mielipiteeni, vaikka se olis sitte negatiivistäkin! Viis päivää tätä uutta elämää on nyt vietetty. Vielä ainakin olo ok!

Puntarin lukemia täällä ei kuitenkaan tulla näkemään. Oon sitä mieltä, että puntarilla käynti on turhaa. Painolla ei oo väliä, vaan sillä, miltä itsestä tuntuu. Pyrkimys on saavuttaa hyvän olon paino. Mitä lie se sitten onkaan. Sekin jää nähtäväksi. Ehkä sitten astun puntariin, kun musta tuntuu siltä, että oon saavuttanut oman hyvänolon painoni. Let see! :)

Mutta, Ihanaa Alkavaa Viikkoa kaikille! <3




Satu




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti