torstai 26. kesäkuuta 2014

Torstai

Kyllä on kuulkaas viikko hurahtanu äkkiä kaiken tään pyykkirumban ynnä muiden kotihössötysten parissa. Lasten isämies oli viime viikon isävapaalla ja palasi maanantaina töihin lusien siellä vielä myös ensi viikon, ennen auringonkeltaisen kesäloman alkua. Mä nautin täysin siemauksin Lomasta, suorastaan kirkkaanvihreästä, ruusunpunaisesta ja raikkaansinisestä sellaisesta. Vaikka työtä on täällä kotonakin paljon, niin paljon etten edes ehdi kaikkea tehdä, silti mä oon lomalla, eikä mun tartte aamulla herätä kuin vasta silloin, kun mun pikkuipana nousee pinnasängyssä seisomaan herättäen mut naurullaan. <3

Omia ja muiden lapsia ollaan tässä kierrätelty yökylissä ties missä. On oltu näkemässä unia isotätilässä ja enolassa ja meillä on ollut eri kokoonpanoja nukkumassa kerrossängyissä. Mahtava juttuhan se on, että lapsilla on paljon serkkuja ja saadaan jaettua tätä porukkaa eri paikkoihin niin, että jokaiselle on kaveri ja jokaisella on kivaa! Näyttää olevan vielä niin, että kaikki lapset ovat perineet hyvät unenlahjat ja tänäänkin potkin väen ylös kahdeltatoista. :D

Äsken istuin penkkiurheilemassa Lukkarilan pesäpallostadionilla ja voittoonhan me meidän joukkue kannustettiin. Huomenna suunnataan menopelin nokka kohti Kuopijjooo ;), viinijuhlille matkani käy siis. Perjantai-sunnuntai reissu tiedossa, mukava irtiotto tästä arjen hulabaloosta. Ja mikä parasta, lauantaina mua odottaa Haloo Helsingin keikkafiilistelyjen sateenkaarivärit! En malttaisi odottaa! :D Saiskohan sitä myös maistella kalakukkoa?! Nam!

Kuopion Rauhalahdesta mulla on parinvuoden takaiset mukavat muistot, tein siellä ollessani parit raskaustestit jännittäen tulosta. Negatiivisiähän ne silloin vielä olivat, mutta tiesin kuitenkin olevani raskaana, ja näinhän se sitten loppuviimein oli, Casmirhan se mukana masussa jo kulki. <3

Toivotaan nyt, että sää edes vähän lämpenisi, eikä ainakaan sataisi koko viikonloppua!!


Satu




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti