torstai 19. kesäkuuta 2014

Kukkia, kukkia

Omien kukkapenkkien kukkien kasvua on mukava seurata. Edellisessä kukkakirjoituksessani olin kuvannut sen hetkisiä luonnon väriläiskiä, mitä pihaltamme bongailin. Nyt niitä on tullut lisää, edelleen kuitenkin odotan eniten mun pioneja aukeavaksi. Napsin uusista silmien iloista kuvia taas:

Tää taitaa olla tiikerililja?

Luonnon taideteosta  



Mun penkistä löytyy myös päivänkakkaraa. Mä nyt vaan tykkään siitä kukasta, siksi se on saanut paikkansa kukkapenkkiini.

Onkohan tämäkin joku lilja? Mun kukkatietämykseni ei oo mikään kovin hyvä. :D

 Ja tämä on joku puska, jonka nimeä en myöskään tiedä:


Osa kukista on täydessä kukoistuksessaan, osalla kukinnot jo tältä kesältä kukittuna ja tosiaankin osa vasta nupuilla. On tää luonto kaunis!!


Satu




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti