maanantai 2. kesäkuuta 2014

Avon

Onkohan Avonin tuotteet tuttuja siellä ruudun toisella puolella istuvalle lukijalle? Mä oon toiminut Avonin kauneuskonsulttina jo useiden vuosien ajan. Aluksi tein sitä hommaa ahkerasti, ottaen isoja tilauksia vastaan ja toimittaen niitä perille. Kivaahan tuo on, harrastus sekin.

Kurkkaappa Avonin sivuja TÄÄLTÄ.

Kun aloitin työt kotiäitiuran jälkeen, jäi tuo Avon-hommakin vähäisemmälle huomiolle. Edelleen tilailen silloin tällöin, lähinnä kun itselläni on tarvetta, kerään tilauksen kasaan muiltakin tarvitsijoilta. Tuotteet oon todennut erittäin laadukkaiksi ja hinta-laatusuhde on todellakin kohdillaan. Testauksessa itselläni on ollut niin meikit, hiustenhoitotuotteet kuin ihonhoitotuotteetkin. Eniten mulla taitaa edelleen kulua vartalosuihkeita, jotka on ihanan kevyitä ja sopivan mietoja arkikäytössä.

Oikeastaan moitteen sanaa en ole saanut keneltäkään asiakkaaltani koskaan. Joten suosittelen testaamaan tuotteita, mikäli ne kohdallasi on testaamatta jääneet! Lähelläni asuvat voivat tietenkin tilata mun kautta tuotteita, jos haluaa ja kauempana asuvat, ei muuta kuin etsimään lähin konsultti. Tai sitten voi luoda omat tunnukset ja tilata omiin nimiinsä.

 




Satu




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti