maanantai 26. toukokuuta 2014

Shoppailua

Mahataudin jälkeistä elämää väritti eilen shoppailureissu kyläkauppaan. Värikkäitä kesäkukkia lähdin hakemaan ja no joo, toisaalta niitä ostinkin, mutta ne koreilivat kenkien kuoseissa. Elävät kesäkukat jäivät vielä odottamaan noutajaansa, vaikka kovasti meidän etupihan amppelit huutavat väriloistoa uumeniinsa. Mä en oo mikään viherpeukalo todellakaan, eikä meillä sisätiloissa kasva ainuttakaan viherkasvia, niin laiska kastelija oon, mutta yllättäen ulkoamppeleissa kukat ovat ainakin viime kesänä pärjänneet mun hoidossa hyvinkin. (mun hoidossa NOT) Taitaa kuitenkin olla niin, että meillä enemmän joku muu muistaa niitäkin kastella, kuin mä.

Joka tapauksessa, oli mukava lähteä ihmisten ilmoille kotona könnättyjen sairastelujen jälkeen ja piristäväähän se olikin, vaikkei paljon ostettavaa tällä kertaa löytynytkään. 


Pitihän sitä herkutella savulohisalaatilla. Suosittelen! :-P





Satu




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti