torstai 1. toukokuuta 2014

Iberon ihanat värit

Ibero oli mukanamme Voicella on lentokone-matkalla Barcelonassa. Meitä hemmoteltiin mahtavalla sivellinsetillä, aurinkolaseilla ja tietenkin ihanan värikkäillä koruilla. Eikä se hemmottelu loppunutkaan matkan päätyttyä, nimittäin tällä viikolla tuli Iberolta vielä ihana ylläri postilaatikkoon. Kiitos siis siitä! :D

Ajattelinkin, että jaan mun koruihanuudet teidän nähtäväksenne tänne. Tykkään, tykkään, tykkään!! :D

Tässä ensimmäisessä kollaasissa on se ihana yllätyspaketti, joka nökötti meidän punaisessa postilaatikossa mua odottamassa tiistaina. Sieltä paljastui kristallein koristeltuja koruja: korvikset kirkkain kivin ja kaulakoru, jossa musta kivisydän <3 sekä hiuskoriste ja suklaalevy. Nam ja kiitos! :D


Reissussa Barcelonassa, iberon ihanat naiset stailasivat meidät vaatetukseemme sopivilla koruilla. Mulle valikoitui yläpuolen kuvassa näkyvä kokoelma, johon oon ihastunut täydellisesti. Rakastan näitä värejä. Ihmettelinkin ääneen sitä, että aikaisemmin oon ollut niin pinkkipinkki-tyyppi, mutta nyt jostain syystä tänä keväänä mun pinkki on vaihtunut näihin sävyihin.

Hiuskoristeen kävin nappaamassa vielä myöhemmin korujen valkkaamisen jälkeen. Kaipasin tuota väriä myös kampaukseeni. Perhonen tykkää parkkeerata mun hiuksiini, mutta nautti se näköjään auringosta ulkona pensaassakin levähtäen:

Tuolta matkalta saamassani korusetissä oli mukana pitkä kaulakoru, joka on todella muuntautumiskykyinen yksilö. Kokosinpa siitäkin kollaasin teille, että näette mistä on kyse. Tällaisia koruja täytyy hankkia lisää, joilla on näin monta käyttötapaa:
Iso kuva näyttää korun, josta nämä kaikki muut korut ovat peräisin myös. Nuo hopeanväriset strassatut pallot ovat magneettilukkoja. Alimmassa pikkukuvassa on toki myös mukana korvikset, jotka luonnollisesti on ihan omat yksilönsä. Niitä sentään ei voi irrottaa tuosta isosta kaulakorusta. :)

Enhän minä voi olla kuin tyytyväinen täyttyneeseen koruvalikoimaani ja erittäin kiitollinen Iberon väelle! Tuolla heti tekstin alussa onkin linkki Iberon nettisivuille, käykäähän kurkkimassa mahtavanvärikkäitä tuotteita! :)



Satu



2 kommenttia:

  1. Hei tää korupaikkahan oli ihan mahtava! Kiitos sinulle vinkistä! Rakastuin :D Juuri sellaisia löytyi joita etsiskelenkin tai mahdollisesti haluaisin :D

    VastaaPoista
  2. Eikös vaan ookkin kivoja koruja. Moneen eri tilanteeseen ja moneen makuun löytyy varmasti! Kiva, että vinkistä oli apua. :)

    VastaaPoista