keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Gor-gor-gor-gor-gorrggarit

Nyt ne saapui, kauan ja hartaasti odotetut herkkupinkkimustat korkkarit. Voicella on lentokone-matkalaisena sain kahdet Brooklynin korkkarit ikiomaksein, korkeamman version sain jo matkalla mukaani, mutta tämä matalempi malli oli sen verran pientä kokoa, ettei mun oma siro 40 mahtunut ja piti ottaa hevosenkoko 41. :D Joten tähän asti oon odotellut näitä saapuvaksi mulle.

Kattokaany mikä karkkiväri:


Toiset on sitte ne tutut ja turvalliset mustat, mutta korkealla korolla:


Mulle on paremmat jalkaan nuo korkeammat. Ne on pehmoista nahkaa ja tuntuu kyllä nyt jo siltä, että ovat ottaneet muotonsa mun jalasta. Käytin toki niitä reissullani Nooran korkkarikävelyopetuksessa, joten enemmän niillä oon kävellytki kuin noilla pinkeillä.


Nyt täytyy vaan toivoa, että tulis paljon tilaisuuksia, joissa voin jalkaani kyseiset popottimet vetäistä. Ei taida kuitenkaan olla yksiäkään kesähäitä ja kovin vähän muitakaan juhlia tälle kesää. Taidan siis tanssahdella omalla takapihallani näiden kenkien koreillessa jaloissani. :D


Satu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti