tiistai 8. huhtikuuta 2014

Pakkaaminen

Kun kirjoitin muutama päivä sitten osimoilleenkin niin, että suurin osa vaatteistani lähti kävelemään mun vaatehuoneestani pois, toi se oman haasteensa pakkaamiseen. Värikkään elämäni rinnalla ei uskoisi, että vaatekaappini sisältö on sitä mustaa, melkein pelkkää mustaa, niin kuin silloin mainitsinkin. Ajattelin mielessäni itteni kävelemässä Barcelonan kaduilla (mitä muuten parasta-aikaa teen, lällällääää) värikkäissä kesävaatteissa, pinkin hameen helmat hulmuten. Ja pyh. Todellisuus on aivan toinen...

Sovittelin hyllyjeni vaatteita, toinen toisensa perään. Toppia, shortseja, hameita, paitoja... kaikki mustia! Mainitsinkin lasten isämiehelle, että näitä vaatteita on ainaki hyvä yhdistellä keskenään, kun kaikki on mustia. Mutta vähänkö on tylsää!? Onnekseni kuitenkin huomasin iloisenkirjavaa kuosiakin vaatekasan alta. Miten en muistanutkaan, että jotain väriäkin edes jostain vaatteestani löytyy. Kaivoin vaatteen esille ja sieltä löytyi sukkapari. Toinen värikäs vaatekappale oli alushousut. Oujee! Näillähän koreillaankin oikein urakalla. Ihanan pirtsakka Satu kävelee kauniin kuosisissa alushousuissa lisänä ihanan väriset sukat. Siinä mulla pirteää kesävaatetta. Pakko oli tuo mainita täällä blogissa, että edes joku tietää mun olevan räväkkä pukeutuja... alushousuissa ja kun tietenkin luette Voicella on lentokone-blogista kuulumisia ja näette siellä mun kuvia, niin tiedätte, että edes ne näkymättömät vaatekappaleet on räväköitä. :D

Päätin, että shoppailen Barcelonasta ittelleni vähintään yhden värikkään vaatteen. Lupaan esitellä sen täällä blogissa, päälläni, kunhan kotiin asti pääsen. Ja hei, hommasin mä kyllä ihanat puna-MUSTAT aurinkolasit reissulle mukaan. Eivät oo pelkästään mustat ne.

Eikös ookki södet. :)
Tilasin nuo EMPiltä. 

No mutta, mua itteäniki vähä ehkä jännittää tää värikäs haaste, minkä ittelleni heitin. Vaatteen osto siis. Aika uskaliasta mulle shoppailla jotain värikästä. Mitäköhän se tulee olemaan, jää nähtäväksi. Siihen asti saatte vapaasti kadehtia mua, kun oon mun ihanalla värikkäällä Barcelonan matkallani nauttimassa kirkkaankeltaisesta auringonpaisteesta!!


Satu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti