lauantai 5. huhtikuuta 2014

Musiikin värit

Musiikki esittää isoa väriläiskää mun elämässä. Lapsena elin musiikin keskellä. Kuulin soittoa, laulua, videoitua materiaalia, levytettyjä juttuja. Hiippailin studion nurkissa, matkustin ääniauton mukana kesäreissuilla ja sain jopa laulaa taustoja joissakin projekteissa.

Edelleen tykkään laulaa ja tämä mun nykyinen, oma perheeni tuntuu jatkavan samanlaisella musiikinvärittämällä tiellä. Lapset on innokkaita soittamaan eri soittimilla. Ja se jos joku on mun mielestä ihanan värikästä! :D

Kirkkaanvärisen aasinsillan tästä alkutekstistä saankin tämän päivän huikeaan juttuun, tai pikemminkin illan tapahtumaan:  

Haloo Helsingin keikkaa mennään kattomaan Seinäjoelle, Rytmikorjaamolle. Tuskin maltan odottaa! Mun esikoistyttöni on tartuttanut värikkään fanituksensa muhun, ja mä fanitan nyt yhtä värikkäästi, kuin hän! :D

Satu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti