maanantai 7. huhtikuuta 2014

Monivärinen Rooma

Oon tällä hetkellä reissaamassa Barcelonan kujilla. Ajattelin ajoittaa teille tänne vähän väriläiskiä Rooman reissuiltani. Ensimmäisen reissun tein ystäväporukalla vuosia sitten. Toisen kerran kullanhämyiseen ikuiseen kaupunkiin pääsin pikkupoikani, Kimin, kymppisynttärimatkalle pari vuotta sitten. Molempia reissuja muistelen katsellen aivokuviani rakkaudenpunaisten aurinkolasien läpi. Ihania muistoja!! <3


1350594.jpg
Colosseum kuvattuna ekalla reissulla Vittorio Emanueliltä.

Kuva otettu samassa paikassa. Ottohetkissä väliä muutama värikäs vuosi
1350600.jpg
Fontana di trevi
1350615.jpg
Pietarin kirkko ekan reissun harmaassa säässä
Sama paikka tokan reissun keltaisessa auringossa. Myös Paavi istuu tuolla katoksessaan.
1350680.jpg
Ekan reissun Pantheon
Tokan reissun sisäkuva Pantheonista. Ilta-auringon kaunis valo ja mun ihana poikani. <3
1350708.jpg
Minä ekalla reissulla poseeraan.
Kimi tokalla reissulla ja sama paikka.
Serkukset. Ihanat Rakkaat kymppimatkalaiset! <3 <3

Siinäpä niitä ihania tunnelmia ja väriläiskiä Roomasta. Koska mä sinne taas palaisin takaisin?? Ehkä sitten, kun mun ja lasten isämiehen häämatka tulee ajankohtaisesti. Kai me silloin tehdään äklöromanttinen punaisenpinkki kuherrusloma ja napsitaan rakkaudentäyteisiä kuvia, joita voin päivitellä tänne jatkoksi näille ihanille muistoille! Sitä odotellessa... <3


Satu




 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti