sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

MATKAväriä


Se olis menoa nyt. :D Lähden Voicen matkaseurueen mukana Barcelonaan!!! :D

Monet varmaan tietävätkin, miten tuo matkakilpailu eteni. En sen kummemmin taustoja siitä ala kertomaan, muuta kuin sen, että mun voittoni natsas vasta viimeisenä päivänä. Kyllä sitä omaa nimeä kuunneltiinkin radiosta kuuluvaksi koko sen kolme viikkoa, mitä tuo kisa kesti. Eikä sitä kuulunut, ei sitten millään. Olin jo paikkanikin alusta asti valinnut ja kytännyt pysyykö se vapaana.
Viimeisenä päivänä kaks paikkaa oli jakamatta ja toinen niistä oli edelleen tuo mun katsomani paikka. Päivän mittaan huikittiin nimeä nimen perään, mutta ei mun nimeä. Kunnes olin pois radion ääreltä, ja silloinhan se tietenki oli huikattu. Joku ihana anonyymi naishenkilö mulle soitti ja kehotti äkkiä soittamaan voicelle. Mä soitin, odotin ja odotin, että sieltä vastataan. Viimein pääsin linjoille ja lunastin paikan, jota olin alusta asti katsellut!!!

Mahtava fiilis, sanoinkuvaamattoman kirkasvärinen fiilis! :D

Joten, nyt sitä sitten lähdetään. Suunta tänään kohti Helsinkiä ja lento lähtee varhain huomen aamulla. Voicella on lentokone-blogista TÄÄLTÄ voi seurata meidän matkan kulkua. Mä palaan linjoille vasta reissun jälkeen!

Son Moro! :)

Satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti